Födelsedag 4år idag

Idag var det 4år sedan som jag åkte in till förlossningen för att genomgå ett planerat kejsarsnitt.
Klockan 10.23 så var jag mamma på riktigt åt en liten liten tjej på 47cm och 2774g vid namn Leone.
Det var en otroligt lycklig dag i mitt liv att få se det lilla barn som varit i min mage 38veckor+5dagar.
Dagen du föddes så kom första snön, dagen du fyllde 1år kom första snön, dagen du fyllde 2år var det redan snö om jag inte minns hel fel dagen du fyllde 3år var det inget snö så långt ögat kunde nå (iaf vad jag kan minnas)
Denna dag är det heller inget snö på marken men det har däremot regnat.
Mitt minne är inte alltid det bästa men jag minns det mesta (dvs det jag vill minnas huhu) ;)
Idag fyller hon 4 år min älskade prinsessa.
Grattis grattis på din dag.

Igår så var det en full smockad dag med en hel del göromål, det skulle inhandlas det sista inför firandet av först nu Leone sen Jazmine och kalasen som ska vara på det :)
Sen så gjorde vi ett extra ryck i Leones rum med alla leksaker så nu har dem minskat en hel del mera.. det gillar ju jag så klart för hon behöver inte ha det mesta som hon haft och inte Jazmine heller då dem är och börjar bli för stora för det.. Hjälper inte detta så ska det rensas ännu mera. Så vi får väl hoppas på att detta blir till det positiva.
Idag ska det hinnas med att baka då det inte hanns med igår men inte så mycket som ska bakas så det går fort ändå.

Ps. ni har väl inte glömt att ställa om klockan till vintertid?

Kommentarer
Lotta säger:

Grattis till stora tjejen!!! Hoppas det blir en bra dag med många paket o god tårta! =)

2010-10-31 | 12:07:53
Bloggadress: http://esmeralda71.blogg.se/
Moa - Leos mamma säger:

Vinnaren av FrökenMs lykta ligger nu uppe. Kika in och se om det var du! Missa inte de andra tävlingarna i menyn! =)

2010-10-31 | 20:16:01
Bloggadress: http://lillagroda.blogg.se/
Annika - familjebloggen med tävlingar säger:

GRATTIS Leone på 4årsdagen, såhär morgonen efteråt ;)

2010-11-01 | 06:20:23
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback