Fredag kväll och Idol

Fredag kväll var det och här sitter man i soffan och har idol på, på tvn jag lyssnar mer än vad jag tittar uppenbarligen då jag skriver på bloggen :P
Jag har varit tok glömsk idag att jag glömt bort min stegräknare på typ hela dagen inte bra det där, men jag har ju rört på mig. Stegen blir däremot inte allt för många när jag är så här men det är väl en annan femma.
Hostar som en galning och Leone likaså :/ jobbigt så in i norden.
Jag hade i själva verket något mer att skriva än just detta men jag glömde bort det minnnet är alldeles för kort ibland, jag vet inte om jag ska skylla på åldern eller barnen skämt åsido. hehe
Kombinationen av mitt hälsotillstånd gör inte mitt minne bättre jag gör det jag behöver göra och minns det jag behöver minnas, med det så innebär det allt som har med barnen att göra till att börja med men det är väl bra bara det eller?
Jag måste ju säga också att jag trivs som fasiken i mitt vardagsrum nu när det är fint här.
det känns hemma men ändå som att jag är hos någon annan ja jag var allt blomskadad av tapeterna kan man ju lugnt konstatera av att jag skriver så där. Man har bott här i snart 2år så det är väl inte så konstigt när man sett tapeterna varje dag sen man flyttade hit huhu.

Ska bli så kul att få baka till Leones kalas jag vet ju vad jag vill göra och vad det kräver för tid utav mig. Ja visst jag kan väl också beställa det men jag tycker det är roligare att göra det själv, varför ska jag ge mina deér till någon annan det vore väl väldigt dumt..

Jag och älskllingen ska försöka få ha en filmkväll bara idol slutat haha ja även om jag inte tittar tittar just nu så vill jag iaf inte missa det ;) Tycker det är roligt att få se vad dem får göra sen hur det går för dem är kanske inte alltid något somman själv håller med om men men, jag gillar läget ändå..
Skulle du våga vara med på idol? anmäla dig själv till en audition? eller anmäla någon annan?


Ja jag fick med dagens fråga i det :) just om idol that is.
Mitt svar på den frågan är att jag inte vet jag tror det men ändå inte jag skulle nog tycka att det var fruktansvärt pinsamt framför allt om det inte gick vägen, en rolig grej visst men snacka om att man måste vara riktigt modig för att göra det.
Nä nu ska jag försöka kika lite mer på idol hej svejs.

Kommentarer
Jess säger:

Gick inte att kommenter på det nedre blogginlägget tillägnat åt mig :) tack Joey .youre the greatest. Tänk att jag "tvinga" dig till att ha högläsning i telen hehe när du skulle utala "wouldnt" hehehe jag skrattar för mig själv fort jag tänker på det hahaha. Tack Sweetie. kramis

2010-10-18 | 11:34:11
Bloggadress: http://feirsjessiie.blogg.se/
M säger:

<3

2010-10-19 | 00:55:08
Bloggadress: http://lykkeliga.blogg.se/
M säger:

<3

2010-10-19 | 00:55:13
Bloggadress: http://lykkeliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback