Måndagslistan 25/10

Då var det måndag och jag kommer lite sent med min måndagslista idag, men dagen har varit ovanligt låång.
Vart väckt strax innan klockan slog 05.00 pjuh
Jag tittade inte på klockan utan gick upp med båda barnen, hela familjen vaknade faktiskt.
Det var Leone som var otroligt upprörd så hon skrek nås å förskräckligt att vi alla vaknade.. a inte nog med det så var hon ju i vårat sovrum och skrek mig rätt i örat haha hon är bra go jag älskar henne lika mycket för det, hon hade vaknat och ville sova mera men fick väl inte plats bredvid mig vart utan täcke osv..oops.

Så idag är det måndag  och jag är glad för att

 Jag har en underbar familj

 Två fantastiska döttrar

 4års dag för Leone på söndag

 1års dag för Jazmine på näst nästa lördag blir det va den 6/11

 Dagis start för Jazmine 8/11

 Haft trevligt besök idag av 3 tjejor med mycket gott fika

 Fick säga grattis till S som fyllde år idag och var så go att hon kom förbi en av tjejorna som kom :)

 Fick vila lite under dagen medans älskling var uppe med barnen ♥

 Nu kallar sängen på mig en väldigt väldigt trött Johanna till mamma idag

Tack Jenny för att du startat denna positiva start på veckorna att få chansen att dela med sig utav sina guldkorn av vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback