Måndagslistan 4/10

Då kör vi på en måndagslista a' la Jenny style idag också ;)

Idag är det måndag och jag är glad för att

 Älskar mina underbara prinsessor, ni förgyller min dag.

 Att jag har världens gosigaste och gladaste tjej till snart blivande 1 åring,
springandes runt här hemma. hihi

 Att jag har en av världens gulligaste blivande 4 åring här,
som älskar när hon får komma och gosa av sig själv. hihi

 Att jag har en underbar man som jag älskar

 Att jag får dela mitt liv med min egna lilla familj, min man och mina barn.

 Att jag har en granne som helt enkelt she rocks och har en guldklimp till son

 Att ni mina underbara läsare fortsätter att förvåna mig, ni är bara för goa

 Att vi idag kommer bli färdiga med vardagsrummet lycka

 Så spännande det ska bli att få se resultatet.

Om 27 dagar så fyller Leone 4år  om 34dagar fyller Jazmine 1år

Kommentarer
Jennifer säger:

Åh de är såå skönt att få saker klart. Vi håller på att tokrenovera

2010-10-04 | 17:23:56
Bloggadress: http://urjenniferssynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback