Renovering pågår

Ja här hemma alltså :)
Inte på bloggen det får se ut så här ett tag till.
Tog ju en stund att ordna med väggarna igår, ta bort tapeter och slipa se till att det är en jämn yta.
Det måste vara jämnt, sen ska vi spackla och påbörja måla när spacklet torkat såklart.
Är så spännande att man inom kort får se ett färdigt resultat.
Jag har tagit lite bilder som jag kan visa er sen för just nu kan jag inte måste ordna med mina älskade prinsessor till döttrar.

Förresten

Säger man att man ska komma och ge en hjälpande hand, så gör man det.
Man säger inte att man vill komma och underhålla barnen (medans vi ordnat med renoveringen) för att sedan bara skita i det och inte ens kunna svara i telefonen sen varken när man ringer eller smsar..tycker det är dåligt det är riktigt dåligt! Sen om man ringer och frågar Leone själv om hon vill följa med och talar om att man kommer så hör man inte av sig eller dyker upp fast det blivit sagt så (?!) Här satt hon och väntade på dig och frågade flera gånger var du var varför ni inte kom!

Det är dåligt, det är riktigt dåligt.

Kommentarer
Natha säger:

Men messa mig då..Liam älskar ju att leka med Leone så kan dom leka här uppe medan ni gör iordning hemma..jag har plats för dom alla 3 =)

2010-10-03 | 21:51:33
Bloggadress: http://natttiz.webblogg.se/
Natha säger:

jag vet..men ibland bara kraschar min hjärna och då orkar jag inte svara på någon..jag känner mig halvkrasslig men jag tar gärna hand om dina gosar medan Liam är på dagis annars imorn..jag kan gå ut och leka med dom och sen bjuda på glass eller nått kanske =) tack för att du finns!! Såg du att jag länkade till din sida på min också? hoppas att det är ok?

2010-10-03 | 22:24:04
Bloggadress: http://natttiz.webblog.se
Sigmundjennie säger:

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-28 | 17:48:28
Bloggadress: http://sigmundjennie.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback