Stress vad är det?

Får man känna sig stressad så här 10 dagar före Leones 4års kalas?
Ja det får man visst, för jag känner mig sjukt stressad redan nu när jag precis tittade på klockan och noterar 21/10 eeeeeh shit jag har ju jätte mycket att göra inför det, presenter är inhandlat men det finns ju en del fler som ska handlas. Det ska bakas det ska göras tårta det ska planeras det ska städas det ska rensas shit det tar ju aldrig slut så får jag ju inte glöma Jazmines 1års dag som är en vecka efter Leones födelsedag (beroende på hur man ser på saken leone fyller 31a okt Jazmine 6e nov men om man tänker tidsmässigt så var det prick en vecka efter att Leone fyllt 3år som Jazmine föddes) Nä jag måste verkligen lägga på ett kol, det ska ordnas med kalas också det får jag ju inte glömma jag firar mina barn samma dag för familjen med Leones vänner från dagis blir bjudna på kalas jag har ordnat med inbjudningskorten men jag har inte satt datum för det, det är ju nummer 1 innan jag kan ge inbjudningskorten.
Nä måste ta tag i det här på riktigt nu så det händer nå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback