tankarna = dampar ur

Får en dagis/förskole fröken bete sig hur som helst?
Får en ------------"----------- verkligen göra på detta sätt
Det är ju helt sjukt att det pågår i vårat samhälle
att det pratas skit över barnens huvud att dem tilltalar barnen på ett sådant vidirigt sätt att dem inte kan hantera barn på ett bättre sätt
Varför i hela världen jobbar man då som dagisfröken/förskole fröken
Den här dagen har bara varit för sjuk så det är vidrigt åt det helt enkelt
Fy f*n säger jag bara det är så man får bita sig i tungan och verkligen annstränga sig för att kunna bete sig som folk ochhålla inne på sina aggretioner som kommer i konflikt med sin sociala person deluxe
Har man något att säga så säger man det till personen i fråga
Man står väl inte som ett litet barn och tisslar och tasslar när man är vuxen när man ska vara en förebild för dem små
Ska en fröken åt ett barn vara i samma ålder som barnen
Nej jag trodde väl inte det heller

För seriöst alltså det finns gränser för allting
Och den här gränsen är överskriden för läänge sen
Det är en skam för svenska folket att det är på det här sättet att det får gå till på det här sättet
Jag skäms jag blir frustrerad och arg jag blir ledsen över hela situationen
Min ilska vänder på sig och tårarna vill komma för att jag blir så arg att jag varken vet ut eller in
Jag får bita mig i tungan för att hålla käften
Jag får bita mig i tungan för att inte få ett utbrott
för att inte ta ut det på dessa så kallade vuxna människor
Jag må vara yngre i åldern men i sinnet så är jag då mycket mer mognare och äldre än vad dem kommer vara dem närmaste 20åren det är pinsamt vart är världen på väg

Jag får damp anfallet allan om det inte sker en kraftig förändring
För detta ska få ett slut vare sig det är jag eller någon annan som ser till att det sker
Men jag vet ju att det är jag som kommer få ta saken i egna händer
Shit väx upp visa din ålder och inte att du är i samma klass som en 2-6årigt barn det är skamligt
Skamligt beteende av en "vuxen" männsika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback