Tisdag

Igår var det en lugn dag hemma, Leone gav bästa kommentaren ever ♥
Hon skulle rita så hon hade sin bok uppslagen på bordet och skulle precis sätta sig ner vid sina pennor så säger hon, - nu ska jag blogga lite :D hehe my love
Fick roligt besök igår också, det var väldans trevligt.
God mat fika och film stod på menyn igår kväll.
Natten var mindre rolig för min del då det vart mindre sömn för mig, Leone vaknade och ville inte sova om inte jag låg bredvid och klappade henne över håret. Hon satte sig på tvären ett xx antal gånger hon skulle sova på sitt rum men jag skulle sova där med henne, jag frågade flertalet gånger om hon inte ville följa med och sova i min säng i stället då det är enklare. Men nej det ville hon inte. Efter många om och men så gav hon med sig och följde med in till min säng och jag fick återigen klappa henne över håret innan vi tillslut somnade efter lite bökande från Leones sida som skulle byta sida att sova på ha det ena efter det andra.
Nå väl fick sova till slut men det vart ju inte allt för mycket sömn väg om man säger så, kan ju vara lite kämpigt ibland när man har en envis och bestämd tös på snart 4 år hemma ;)
Nä nu kallar mina mamma plikter hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback