Torsdag

Igår var jag något upprörd vilket med största sannorlikhet visade sig i förra inlägget.
Det är lite bättre idag men inte som vanligt om man säger så.
Såg igår att jag fått vara del av Petras inlägg :) gjorde mig glad och jag glömde nästan bort varför jag var så irriterad och uppretad hehe.
Hade en trevlig dag för övrigt bortsett från det jag skrev om igår.
Åt god mat med trevligt sällskap. Kyckling i en sås som påminde om örtagårdsås smak och ris det var riktigt mummsigt. Just nu så är Jazmine här nedanför mig och vill vara delaktig i mitt bloggande ;)
Dem är så underbara mina töser kärleken till dem går inte att beskriva med ord.
Nä nu ska jag gosa underbara Jazmine, hon springer efter mig vart jag än går så underbar.
Lite mamma gosig är hon nog allt hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback