Älskade barn

Jazmine har börjat bli lite bättre men man kan fortfarande se lite utav utslagen kvar men det är inte alls lika mycket som det har varit.
 Så här såg hon ut först man ser lite svagt bara.

 Dagen efter ser det ut så här :( min lilla prinsessa ♥ På dem två korten så är hon rätt hängig och feber..

 Sen börjar det bli bättre igen efter vi varit till läkare och smörjt in henne, det var på kroppen också och inte bara i ansiktet. Man ser även att febern är bort om man kikar på ögonen.

Idag så ser hon ut så här, ser ni knappt synbart längre ♥

Hon är mycket piggare och lika glad som vanligt. Precis så som hon ska vara min älskade prinsessa. Älskar dig minisen.

Det här var Leone på väg till dagis (klätt sig själv haha mamma fick inte titta på vad hon valde för kläder!)
 yepp min lilla trollunge idag ♥ Älskar dig så otroligt mycket.


psst jag har inte glömt bort den avslutade tävlingen, jag uppdaterar om det lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback