EFIT, ett foto i timmen

Idag har jag haft en EFIT-dag, alltså ett foto i timmen dag.
Det blir nog inte riktigt ett kort i timmen haha man blir glömsk ibland.


Ska få kläder kl är ca 8.00


Leone har också fått kläder på sig tidigare men kortet är taget ca9.00


Den här smakar gott ca 10.00


Leone vill ta kort på mig ca 11.00


Leone poserar fint ca 11.00


Sen lyssnar barnen på barnlåtar (ja står precis bakom)


Äter Lunch 11.30


12 efter kaffe kommer maten, hehe nä nu skoja jag ju efter maten får man dricka kaffe visst ;)


    ca 11.50
                              

ca 12


ca 13 vill kramas med mamma


Inte så fint väder ute ca 14





ca 14.30 vad ska jag göra nu då? (tog korten med mellanrum tappa bort när jag tog senaste kortet haha)

ca 15-16 titta vad jag gör

strax innan 17 se så fint det blir ;)


Klockan 17 får trevlig besök och middagsdags.


ca 18.30 vill också vara med på bild ;)


ca 19.30 Nu vill jag vila lite mamma (hon somnade måste bära över till sängen)


ca 20 nu sover mina älskade prinsessor så vad ska jag hitta på??

Kommentarer
Annika - tre barn i huset och ett på väg! säger:

Jag funderar också på att ha en EFITdag faktiskt, kanske imorgon :)

Jag har ju massa inkommande på mailen så att få dit även alla kommentarer skulle nog inte riktigt funka för min del - eftersom jag har en del tävlingar då och då så handlar det ju om 20 kommentarer om dagen emellanåt - jag skulle få nippran på min epost haha :) Har ju liksom den kopplad till tradera o massa annat skoj också så det skulle bli en del.

Men jag tror att det kommer funka rätt bra med det här att kommentera tillbaka innan jag godkänner kommentaren :) Än så länge funkar det iaf, peppar peppar ;)

2010-09-06 | 08:34:54
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Annika - tre barn i huset och ett på väg! säger:

Ah okej... ja vi får se hur det blir att ha det såhär. samtidigt är det ju rätt skönt att kunna granska kommentarerna innan publicering :)

Jag har ju lite för mig imorgon också, så EFIT passar ju göööörbra ;) Datum och tid registeras inte i min kamera, för jag har tagit bort det. Så bilderna sorteras efter "tagningstillfälle" så att säga =)

Kram

2010-09-06 | 19:13:32
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback