Fredag

Denna fredag så har Leone haft fotografering på dagis, så vi gick dit med henne tidigare än vanligt.
Hon fick vara på dagis 8.30-11 idag roligt faktist med tanke på att hon egentligen är ledig.
Ni har väl inte missat att ni kan göra beställningar på kläder av mig på [email protected] ? :)
Snart kommer ni att få se lite mer av vad jag gör fast på en egen sida ;)
roligt va? Jag har som sagt också priser på allting, den listan kommer med största sannorlikhet att ökas på med mera saker så det är bara hänga med och se hela utvecklingen hihi.
Hur har eran dag varit?


Kommentarer
madeleine säger:

Vart skickade du mailet, jag hittar inget?? :-(

2010-09-17 | 19:04:03
Bloggadress: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback