lördag & sjuk?

Då var det lördag och stegandet fortsätter.
Jag känner inte alls för att skriva hur mycket jag går då det känns så konstigt att bara tala om hur pass lång tid diverse tagit, eftersom att min stegräknare för närvarande saknar batteri :(
Jag ska givetvis skaffa det så att jag får mina antalet steg som det ska och hoppas på att den denna gång inte hoppar över steg för det vore inte roligt alls.
Jag har gått runt här hemma och plockat och städat lite smått, jag har diskat.
Sen håller jag stenkoll på Jazmine för det är nånting med henna in lilla prinsessa :( Jag tror inte att detta har med tänderna att göra alls faktiskt. Hon är inte på nå bra humör hon är ledsen typ hela tiden och vill inte ens vila nånting. Jätte mammig med andra ord. Gissar på att hon har feber toppar på det också för ena stunden känns hon aningen varmare än vanligt andra inte alls, huua stackars liten det märks klart på henne att det är jobbigt för henne vad det än är som är eller på gång. Jag har lagt henne nu ihopp om att hon vill vila en liten stund iaf. Men det kan ju jag tro,hon ligger bara och gråter. Sätter jag ner henne på golvet så gråter hon. Skriver mer när jag får tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback