Lördag

Ni missade väl inte klippet jag visade igår där Jazmine går? :)
Idag var det Lördag och det hade kunnat vara en väldigt annorlunda dag för mig, men så blir det inte men det gör inte så mycket. Visst det är väl klart att det hade varit jätte roligt och intressant, det nekar jag inte.
Men det kommer kanske fler gånger vet vet :)
Sen är det ju en event på onsdag också, jag mårst ju också välja när det kommer så tätt in på vad jag ska göra jag bor inte nära så för mig blir det en rese kostnad på alla vanliga kostnader också. Vilket inte alls är annorlunda för andra som måste resa visst men ekonomisk så har vi det med största sannolikhet inte likadant. Allting kräver planering.

Vad händer för dig idag?

Jag ska ordna en mys kväll tillsammans med min familj, försöka hitta en film som passar både mig och min man. Men det är inte det lättaste hehe för jag vill inte se krigs filmer eller med en massa slagsmål, jag tycker är det är så oändligt tråkigt, låångtråkigt med andra ord jag får ingen ro i kroppen utan mer spring i benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback