Måndag

Det ser idag lite bättre ut på Jazmine det verkar ha lagt sig lite men inte fullt borta.
Men hon är lite gladare idag fortfarande mammig men det tar ju en stund.
Jag har fått sovit mer under denna natt än natten innan.
Då kom ändå Leone in inatt också och ville ligga bredvid mig, hon var så rädd i sitt rum i mörkret sa hon (?)
Ja alltså hon hade det inte mörkt har en lampa tänd.
Så hon hade nog bara drömt nå konstigt eller så ville hon bara vara nära mamma helt enkelt.
Spekulera i det kan jag ju göramen bara hon vet svaret ;)
Daniel och Leone är på ögon på runtinkontroll, ja rutin är väl inte det rätta ordet för alla får/ behöver inte gå på dem. Men vi måste, så vi gör det.
Inte för att det är roligt någonstans men det måste ju kollas, och under en lång period dessutom. Ja det kollas är för Retinoblastom, om det sker någon förändring eller om det skett någon förändring eller helt enkelt att allt fortfarande ser bra ut.
Vet du vad retinoblastom är?
Hur som helst så har det gått bra alla gånger, det har sett fint ut i båda ögonen och inga tecken på att det skulle vara något annat.
Jag längtar tills Leones kontroller är klara men Jazmines kommer ju vara kvar..
Jag gillar dem inte alls jag vet att det är i välmening och i förebyggande att ha kontroller med jämna mellanrum men det finns inget värre för mig. Mitt mamma hjärta brister blöder och slits sönder, man känner sig fruktansvärt maktlös av att bara stå och se på under en undersökning :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback