Måndagslistan 27/9 ♥

Då var det dags för den härliga måndagslistan igen a la Jenny style.

Idag är det måndag och jag är glad för att

 Det finns människor med ett stort och gott hjärta

 Att jag har så många fina underbara samarbeten

 Att det gått bra för Leone idag på dagis med gymnastiken, att hon får delta helt klart positivt!

 Att Jazmine mår som vanligt igen Lycka

 Att Leone snart fyller 4år.

 Att Jazmine en vecka efter det fyller 1 år.

 Att fler hittar hit till min blogg ♥

 Att antalet följare ökar via bloglovin titt som tätt ♥

 Att få chansen att lära känna fler människor

 Att jag har min familj

 Älskar min familj, mina barn och min man ♥♥♥

 Att jag för varje dag kommer närmare mina mål ♥

 Att Willvin Walkers är igång och mina steg förvånar mig varje dag ;)


Kommentarer
Fröken M säger:

en riktig pepplista :) hoppas allt är bra med er ! kram

2010-09-29 | 22:01:18
Bloggadress: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback