Måndagslistan 6/9 ♥

Idag är det måndag och jag vill som varje måndag dela med mig utav mina härliga guldkorn i vardagen
Är det någon man ska tacka för dessa underbara måndagslistor så är det Jenny som startade detta ;)

 Jag är lycklig och stolt över mina barn

 Att jag har mina barn här vid min sida

 För jag har så gosiga barn

 Det varit en fantastisk vecka med mer kreativt skapande

 Jag älskar mina prinsessor över allt annat

 Skulle inte låta det gå mer än en dag utan att jag talar om och visar min kärlek till mina älskade barn

 Minst ett jag älskar dig om dagen får dem höra pussar får dem i mängder

 Dem underbara vänner som jag har, bevarar jag för ni växer inte på träd.

 Att Jazmine lutar mer åt att springa fram hihi (se film klippet)

 Härligt besök av syster m barn och kille.

 Att barnen leker så snällt & fint ihop med andra

 Jag nu vet att EFIT kanske inte är något för mig jag vart bara totalt snurrig och fick inte alls ihop när bilderna  togs vad jag såg på klockan och vad kameran sa var en helt olika saker.

 Att Jazmine försöker lära sig att säga fler ord, och kan ropa på storasyster :D så jäkla gulligt när hon säger nåne (Leone) Lycka och glädje.

 Är så glad över att jag har så underbara samarbeten och kommande samarbeten, det är mig en ren lycka & glädje och lite stolthet i att få presentera samarbeten.

 Att ni blir allt fler hela tiden som kikar in och läser dagligen, jätte roligt.

 
Att det kommer att starta en ny utmaning med WILLVIN, ytterligare en Willvin Walkers (den 15/9-14/10 om datumet fortfarande stämmer)


Kommentarer
madeleine säger:

Tack snälla ;-) Jag tror både jag och min man var kring året då vi tog första stegen. Jag tror dock att Alvin kommer gå innan han fyller ett... :-o Amanda tog ju första stegen på sitt 1års kalas :-D När gick dina fina barn??

2010-09-06 | 10:42:32
Bloggadress: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback