mera onsdag

I väntan på att jag ska gå och hämta Leone från dagis, så satte jag mig här en sväng och har nu dragit en vinnare på tävlingen med en personlig almanacka.. Men jag väntar lite till innan jag publicerar detta ska sända iväg mail till er alla som deltagit innan jag publicerar.
Så kommer det en ny tävling idag också så jag har en del att stå i, imorgon slutar en till tävling nämligen den med babyfilten <3
så med andra ord kommer det att starta ytteligare en tävling då om jag orkar annars så får det vänta till fredag, eller vad säger ni?
Svara gärna på min fråga jag ställde igår ang färg och eventuellt möster :D
Det kommer en tävling som jag talade om igår att jag själv ska sponsra visserligen inge brottom med svaren men kul att veta i förväg ;)

Kommentarer
Fina Frun säger:

Oj vad mycket tävlingar :)

2010-09-08 | 15:24:25
Bloggadress: http://blogg.amelia.se/finafrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback