Nytt & fräscht

Då har jag gjort en liten förnyelse på bloggens design, hoppas att det vart en fröjd för ögat jag tog en annan färg till val först men sen kännde jag att det kanske vart för starkt för ögat och jobbigt att se på.
Men som sagt jag hoppas att detta vart bra annars är det bara säga till så ordnar jag det lite mildare iaf.
Uppdaterade bilderna i headern också till lite nyare.

Jag känner mig inte så kry idag det kom nu på kvällen konstigt nog men jag känner mig lite febrig :/
Jobbigt att ha feber, framför allt när man har 2 barn hemma varav båda jagar mamma hehe
När Leone är på dagis så är det inte så lugnt här hemma ändå, Jazmine springer mer eller mindre efter en vart man än går och säger mamma mamma hahaha
Hon är så goo min älskade lilla prinsessa till charmtroll.
Nä nu ska jag ta och krypa till sängs och försöka vila/sova bort denna febriga känslan som sprider sig i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback