Tisdag

Då har man kommit hem från dagis, gick med båda tjejerna denna morgon.
Jazmine lös som en sol när hon kom till dagis, Leone vart blyg och gömde sig bakom mig (?)
Tanken var att jag skulle passa på att städa lite grann medans Leone var på dagis, kan städa när hon är hemma också men ändå.
Att ha Jazmine med när man städar är ett äventyr för sig, hon vill gärna vara med och städa ställer sig bakom dammsugaren och ska gå med eller så njuter hon bara av värmen bakom (?)
När man ska torka golvet så är hon gärna med och vill leka med vattnet, det gillar jag ju inte så då får man vara snabbare än vanligt med att flytta på hinken och ställa den en bit ifrån. Ja så ni förstår ju det tar ett tag att få torka golvet haha mer tid går åt till att hålla den borta från Jazmine. Startade en tvättmaskin innan jag gick iväg till dagis så jag ska hänga den så fort den är klar så allt hinner torka idag.
Känns som att jag har en hel del att stå i idag för att få tillbaka min ordning.
Måste ta ner lite grejer till soprummet som jag inte har någon användning för så med andra ord en storstädning står på schemat. Det tar ju sin lilla tid när man har tider att passa med matning och middagslur på det, ja för Jazmine då inte för mig. Jazmine dansade precis lite i hallen hihi hon har hittat en klocka som hon viftar med en som jag gett till Leone.

Dagens roligaste är att igår såg jag att Jazmine faktiskt har två tänder ♥ hon gömmer dem små rackarna.
Sen har jag sett att hon blivit sån stor tjej att hon kan sätta sig på bilen själv och åka runt på den. hujedamig vart har tiden tagit vägen? var är min lilla bebis? hon blir ju snart 11 månader det är helt ofattbart vad tiden rusat iväg. Det är ju bara ca 3 veckor kvar dit.
Nä nu vart det ett dunder långt tråkigt inlägg utan bilder dessutom, får ta igen det sen ;)

Kommentarer
Fröken M säger:

ville bara önska dig en bra dag ! Kika gärna förbi och var med i min första tävling där man kan vinna ett muffinsträd och valfria formar !

2010-09-14 | 14:34:47
Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback