torsdag & sen påminelse

Imorse så gick jag med Leone till dagis, eller ja hon cyklade ju.
Hon cyklar så snabbt att jag praktiskt taget får springa efter henne hehe.
Hämtade henne från dagis också och det är på precis samma visa, ser hon att jag måste öka farten skrattar hon och trampar på ännu mera haha mitt lilla busfrö till prinsessa.
Tävlingen med babyfilt får vara igång till imorgon,
Jag glömde skriva påminnelse att det fanns tid för er som inte varit med ännu och tävlar.
Så har jag lotterna kvar att göra så ni hinner fortfarande till klockan 18. ;)
Så hinner nog dem flesta med att se det och jag hinner ordna med lista lotter räkna och dra en slutgiltig vinnare.
Ber om ursäkt men det har varit en fullspäckad dag idag så jag har inte haft tillgång till datorn idag.
Leone är hos min mamma över natten.
Idag åt vi en super god middag med kött ris och bea *smaskens*
Nä nu måste jag ta och kila till sängen, blir en lång dag imorgon också.
När älskade prinsessan kommer hem vet jag inte än men längtar det gör jag efter min underbara prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback