uppdatering

Efter dem två pågående tävlingarna är avslutade och vinnaren är dragen så komemr jag att starta upp 3 stycken sammtidigt inom samma kategori kan man säga :)
Så håll i hatten.
Jag har haft en bra dag idag en riktigt bra dag.
Jag har dragit en vinnare i tävlingen med MyKidoo i förgående inlägg kika om det kanske var just du som vann.

Hah idag så startade ju Willvin Wlakers igen som jag gladeligen skulle vara med på, men till min stora förvåning så imorse när jag skulle sätta dit stegräknaren så upptäcker jag att batteriet är slut :(
Så jag missade starten på detta, men jag vill fortfarande vara med och ska lösa det så fort jag bara kan!
Senast här om dagen när jag kikade så fungerade den och jag såg inget om att batteriet höll på att ta slut vilken sekund som helst.. :( nå väl det finns ju fortfarande sa 29dagar kvar tills denna utmaning är avslutad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback