uppdatering

Håller på att ordna med en hel del, så det känns som att jag har allt på spinn.
Så att säga, jag har en hel del att göra och stå i.
Det händer otroligt mycket grejer.
Håller bla mina saker jag syr på halster att visas lite grann, det som visas är så klart fortfarande att man kan beställa. Vill man ex ha byxor i annat matrial än Jeans går det jätte bra det också. Även färg på mudd går att ändras så klart och om man vill ha fodrade samt applikation på så är det valfritt och färgen likaså.
Mer om det får ni veta när allting är klart, prisinformation maila mig gärna [email protected] så svara jag.
Ser fram emot onsdag ska bli så roliigt.
Under kategorin SmåSöta™ kommer det inom kort att ske en förändring, dem som stannar får se ;)

Kommentarer
Sanna säger:

Vad kostar byxorna du säljer? Köper man tyger själv? Välja färg?

2010-09-14 | 09:53:55
Bloggadress: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback