Söndag

Åh vad jag ser fram emot imorgon, fast ändå inte så mycket för sådant..
Vi ska nämligen på en fotografering imorgon hela familjen :)
Jag ser fram emot det på så vis att vi får ett fotografi taget på hela familjen.
Det tycker jag är jätte roligt, verkligen. Men jag vet inte ändå har lite svårt att slappna av och inte vara nervös.
Ja nervös är ordet för det är skrämmande med en tanke att någon annan ska sminka mig, fixa mitt hår.
Omg tänk om jag ser ut som självaste trollmor själv jag menar jag är inte en modell har jag aldrig påstått, men jag bär heller inte ofta smink eller rättare sagt jag bär typ aldrig smink. Jag brukar helt ärligt aldrig engagera mig i att sminka mig, tänker inte skylla på tidsbrist för jag skulle hinna om jag ville men jag vill bara inte ;)
Skämmigaste av allt är att det kanske är en kompis till min syster som sköter sminkningen på mig..Äsh jag försvinner in i bakgrunden och barnen lyser upp bilden ;)
Så why bother, spelar ju ingen roll om jag skulle se ut som en potatissäck för barnen kommer ta all focus iaf hihii.

Back to reallity det var ju inte dit jag skulle komma ens, jag skulle bara tala om att vi ska på en fotografering imorgon.. Sen har jag ett ännu större bekymmer än nå jäkla smink och hår vad i hellskotta ska jag ha på mig?! Alltså jag har ju inga kläder som jag kan ha på mig är det inte alldeles för stort så är det för litet det där mitt emellan existerar inte :/ bara för att jag har kommit till en storlek jag inte haft på några år och inga kläder kvar sen dess. Ja alltså normalt är det, man ska inte gnälla.

Men nu har jag babblat på en hel del..
Så nu säger jag hej så länge..

Kommentarer
Joachimfilippa säger:

Great site

2011-11-29 | 16:59:38
Bloggadress: http://joachimfilippa.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback