Uppdat. Torsdag

Ni är ju bara för gulliga kikade just in på min bloglovin och ser då att jag fått fler följare ♥
Välkommna hoppas ni stannar ;)
Idag har varit en riktigt lugn dag inte gått så mycket som jag önskar jag kunnat göra, sen är det svårt att veta exakta stegen utan stegräknaren. :(
Har haft besök av Jess en sväng efter att hon slutat jobbet. Tack för trevligt sällskap gumman.
Daniel hade med sig choklad till mig hem från affären ♥ Tack älskling gulligt av dig.
Såklart så var det ett paket av mitt absoluta favorit med choklad också. nomnom
Imorgon så har Leone fotografering på dagis ♥ Leone är ju egentligen ledig på fredagar men dem vill ju såklart ha med henne också, så vi ska dit tidigt imorgon bitti, så ikväll blir det en mycket tidigare säng gång än igår helt klart.

Det får räcka med dem raderna för denna kväll..
För nä nu kallar sängen på mig, natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback