Måndagslistan 20/9 ♥

Då var det dags för en ny måndagslistan, jag kommer lite senare med min för jag glömde bort igår hehe.
Jenny jag är med ändå fast lite sent bara hihi. Här kommer mina vardagliga guldklimpar :)

Idag är det måndag och jag är glad för att

Jag får nya följare på min blogg lite då och då ♥

Jag älskar hela min familj ♥

Finns inget jag sätter före mina barn

Att just jag fått ett sådant underbart tillfälle och erbjudande att få hänga med i Willvin creative- teamet ♥

Har fått träffat Jenny, jätte roligt

Att Jazmine börjar se bättre ut i utslagen.

Det var jag som brände mig och att det inte någon utav barnen!

Willvin Walkers är igång igen

Snart är det dags att presentera 3st super härliga tävlingar inom samma tema kan man säga ♥

Jazmine börjar bli bättre fortfarande utslag men mycket bättre.

Att jag haft en kanon bra vecka trots Jazmines utslag

Att jag har världs gosiga glada barn, bästa lycka


Kommentarer
Prisa säger:

Var gärna med i min tävling :)



http://prisa.se/2010/09/21/vinn-valfri-upplevelse-ifran-upplevelse-com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback