Fredag

Jag funderar på att ändra lite i fältet under mitt kort där det står om mig, jag tycker det som står skrivet där just nu är lite "old" behöver förnyas lite.. Men jag måste först sätta mig ner och fundera ut vad och hur jag vill ändra på det. Men seriöst texten som står där känndes först rolig men sen med tiden så tycker jag att det är lite "mina vänners" bok känsla över det haha.. kan ju undra hur jag tänkte när jag skrev den texten om mig :P
Nå väl finns ju det som är värre.
 
Bilden med bilderna är ifrån Presenteriet.

Idag är det fredag och vad händer då..ja det var ju en bra fråga imorgon så är det också som jag är inbjuden att delta i, vilket givetvis är jätte roligt och spännande. :D 


Någon mer som ska dit?

Happ vad ska man hitta på medans minstingen ligger i sängen och vilar då?
Stora prinsessan är ju vaken så klart men hon ville bada så där sitter hon just nu, nej jag har inget badkar så hon sitter inte där obevakad utan i en liten balja och jag ser henne hela tiden.
Solen skiner ute och det känns riktigt bra som en varm och härlig dag inte lite kulen som tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback