Vinnare: Personlig Almanacka

Då har jag nu glädjen att tala om vem som är den lyckliga vinnaren av en personlig almanacka.
Jag vill först och främst tacka personlig almanacka för denna underbara tävling.
Ser fram emot ett fortsatt kommande samarbete med er.
Det har varit roligt att få hålla i denna tävling, ni har varit många härliga tävlande.
Alla har ni kämpat lika hårt om just den vinnande lotten, men jag kan ju bara utse en vinnare.
Eller jag och jag slump.nu utser vinnarn åt mig.

(psst det som är med fet text är länkar eftersom mina länkar inte blir annat än som en vanlig text)

Så här ser min fina lista ut med alla tävlande och lotter,
nu ser man inte allas lottnummer på just denna men dem står där ;)


Nu till vinnaren.. det som är markerat med en rosa ram på listan är vinnaren.
Det som ser ut att vara mörkt markerat är med länkar


Den vinnande lotten hade nummer

 155

Nummer 155 tillhörde

da

da

dam


dam


daaaaa

*trummvivel*









Jätte stort grattis till Stina!!
Tack än en gång till Personlig Almanacka.

Maila mig på [email protected], gärna inom 3 dagar vill jag ha svar annars måste jag tyvärr dra en ny vinnare.
Så senast lördagen den 11/9, tack på förhand

Till er andra nästa gång kanske är din tur, håll koll för en super duper tävling dyker strax upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback