Fredag

Ber om ursäkt för den inte allt för ofta uppdateringen utav min blogg, jag hoppas ni alla är kvar här ändå..
Jag har bara haft rätt mycket att göra hela tiden så tiden har bara rusat iväg om jag har totalt glömt bort att sätta mig ner för att skriva några rader.
Jazmine går på dagis numera och inskolningen är klar jag fixar och donar med olika papper och kontaktar hit och dit. Jazmine trivs jätte bra på dagis det går otroligt bra men jag förväntade mig inget annat ;)
Har skaffat en garderod för barnens kläder, vilken skillnad att få en garderob på plats alltså, så nu är det tonvis med tvätt på det istället haha ja alltså jag hade ju lagt undan kläder till Jazmine som hon behöver ha nu så det ska tvättas igen innan det läggs in i garderoben även om dem hela tiden varit här uppe ståendes i lådor. Kännde att det var onödigt att konja ner det till förrådet dör att lika snabbt ta upp det hit, det var ju mycket bra tänkt av mig må jag säga för den dagen kom ju snabbare än anat. Hon kan redan ha en hel del utav kläderna sedan en tid tillbaka men då har det varit åt andra hållet vart ska jag göra av ett då det är fullt i den byrån och i den byrån ingen plats i dem garderober som finns som standard i lägenheten för där finns mina och älsklingens kläder för det var ju bara två stycken. Sen är det världens sämsta garderober här också det är bara med en stång i för att hänga upp alla kläder hur dem har tänkt med det är för mig en gåta.
Nu i veckan så har jag en hel del saker att göra också så det blir kanske inte så mycket uppdaterat då heller.
Men jag ska göra så gott jag kan, det är det enda jag kan säga.
Jag och syster var nere på stan i onsdags och gjorde lite ärenden ;) ser fram emot det så jag finner inte ens ord för att beskriva känslan det är en blandning av pirrigt nervöst och lycka ja kort och gott så kan man väl säga.
Fått brev idag som fick mig att börja skutta här hemma barnen bara kolla på mig och undra väl om mamma deras slagit i skallen eller nå haha.  Känns i alla fall så j'dra bra så det så, det känns inte så avlägset ändå utan riktigt nära hihihiii.
Nej nu ska jag se vad mina barn har för sig för hyss i barnrummet.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback