yeeeey!!

ÅÅh jag är så glad så glad så glad ord finns inte tillräckligt att beskriva det mer än att säga att denna dagen på året kan möjligtvis varit min lyckodag!! Jag har fått veta idag att jag ska få studera klart!! ÄNTLIGEN!! Så har jag fått jobb också, ännu roligare nyheter. Det händer då saker hela tiden känns det som men det gör mig inget alls tycker bara att det är riktigt roligt. Så får ju barnen ut mer tid på dagis nu också vilket är bra för deras utveckling så klart.
Skulle vilja be er om en tjänst också att rösta på bidraget, se bilden nedan klicka på den och ge en röst skulle vara riktigt roligt och jag skulle bli evigt tacksam!!
Tack på förhand!
Kramis

Kommentarer
lovisa säger:

godmorgon:D

2011-04-16 | 10:14:52
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Milliez ★ My truth, My confessions säger:

Jag röstade på dig. Vore jätte snällt om du ville rösta tillbaka.

Kramar

2011-04-21 | 11:08:12
Bloggadress: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback