Tisdag

Igår så började jag min praktik, riktigt roligt att få känna att man är steget närmare att få avsluta sina studier.
Barnen är på dagis så klart, som vanligt mån-tors varje vecka ;)
Jag har kvällspass idag på praktiken så maken och barnen har dagen för sig själva idag.
Han har planer på att baka pizza med dem till middag idag.
Håller tummarna så hårt jag kan och hoppas att det går bra för honom ikväll när hans ka lägga barnen. Det är ju mammas flickor, så dem föredrar ju att jag ska lägga dem och ordna med allting som är där till. Men det går säkert bra, är inte orolig över att det skulle gå åt pipsvängen.
Har passat på att ringa lite samtal nu innan jag ska äta min lunch. Så ska jag försöka hinna med att dra en repa med dammsugaren också innan jag måste gå till praktiken.
Det är ju en liten omställning att vara ute på praktik och det kommer bli tidigare mornar för min del.
Så gäller det bara att smyga ut hemmifrån så tidigt så att jag inte väcker hela familjen, dem behöver ju inte gå upp lika tidigt som mig imorgon tex. Jag börjar nämligen 7 då.
Nej nu ska jag ta och sätta lite fart här så jag inte behöver stressa ihjäl mig innan jag ska börja gå. haha ja jag har egentligen bara 5min gång till praktiken men jag vill ju vara i god tid också.
ha det gött och ha en fortsatt trevlig dag och en fin kväll.

Kommentarer
i min lilla lilla värld säger:

Fy för att börja kl 7. Det blir tidig morgon för din del =)

2011-09-14 | 09:59:05
Bloggadress: http://saratilling.se
Liw -mamma till två inom 16 månader säger:

GUd vd härligt att snart vara klar, jag har bara exjobb kvar. Och det sitter långt inne..



kram

2011-09-18 | 20:18:16
Bloggadress: http://liwetochvardagen.se
carolina säger:

Mysigt att baka pizza :-)

2011-09-24 | 12:42:05
Bloggadress: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback