1 Dec

Julkalendern kommer att komma igång, jag har bara inte hunnit att göra klart inläggen för julkalendern. Eftersom jag har jobbat och älskling haft datn. Så jag måste ordna med photoshop så det blir fin fina bilder till :) Jag har jobbat idag med och slutade 15 idag, Älsklingen är just nu iväg och hjälper till att flytta. Så det blir en lite senare middag idag men det gör inte så mycket. Har haft en kanon dag på jobbet idag, gjort massor. Härligt. Nu ska jag se vad mina små tjejor gör för nånting. Återkommer senare med julkalendern. Det är ju trots allt 1:a december idag! Puss och kram

Kommentarer
Emely Tuväng säger:

Följer dig nu på bloglovin så jag inte ska missa någon lucka! :)

2011-12-04 | 11:49:50
Bloggadress: http://www.emssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback