Lördag

Hemma efter en arbetsdag, ska lägga in alla luckor fram till idag och förbereda kommande. Hoppas ni är kvar allihopa och är lika tävlingssugna fortfarande. :) varit en mycket händelse rik dag på jobbet på sätt och vis, ett larm gick, en disskusion bla för att inte säga för mycket ;) huvudvärk har jag och knappt sovit fifaen vilken natt la mig i rätt god tid för att sova somnade nästan så får dem älskade pälsbeklädda fyrbenta vännerna till Jayden och Kitty för sig att båda ska sova i sängen vid mig, men defenitivt inte tillsammans så börja dem så klart att riva runt i sovrummet ut i hallen vardagsrummet in i sovrummet igen osv. Så det tog ett tag för mig att somna. Puss kram

Kommentarer
Lowi säger:

vilka söta små troll! :D tänkte även höra med dig om det fanns en möjlighet att du skrev ett inlägg om mina färgglada & uppiggande målningar jag gör som senare ska tryckas upp på linnen, tygpåsar etc :)



http://whoshotlowi.blogg.se/2011/december/hur-uggla-blev-till.html#comment

2011-12-17 | 19:51:22
Bloggadress: http://whoshotlowi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback