lördagskvällen

Då har man varit flitig och jobbat om man skulle ta sig lite dryck av min tassimo, älskar min tassimo ♥ Med en tassimo så kan man göra underverk måste jag ju säga jag är rätt kräsen när det kommer till varma drycker det ska smaka på ett visst sätt och sen hur det ser ut så klart. När man tex går och tar en fika på stan och beställer en latte så ser det ju inte lika snyggt ut som när man gör det med en tassimo! Somliga kan helt enkelt bara inte göra detta utan det mister smaken. Det har gått mycket bra ätt jobba idag förresten. Fått in lite beställningar att göra, så roligt att få ta sig tid och sy lite mera och göra mer egna tryck! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback