Tisdag

Jag har inte glö,mt er och inte glömt att starta en lucka idag.
Jag har jobbat och hann inte med igår kväll att ordna med dagens lucka eftersom att jag jobbade igår kväll och kom hem närmare tio, då vat det inte mycket gjort utan det var lite mera mat i magen och prata med maken sen vart det sängen var så trött igår. Men idag har jag jobbat dag så luckan kommer strax.
Och vinnaren i lucka 3 kommer även snart den med.
Ni har väl inte missat lucka 4 den pågår till 23.00 ikväll har du inte deltagit missa då inte chansen och delta redan nu. Lucka 5 och 2 avslutas imorgon! Ni finner alla öppnade luckor här!


Återkommer inom kort med lucka och vinnare.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback