Bästa tipset..


Tänkte jag skulle tipsa er lite granna om det bästa tipset what so ever, för er som inte får nyhetsbrev eller kikar på denna sida så kanske ni börjar nu.. vad vet jag men ett helt underbart tips från mig till er.
Nämligen en tävling som är pågående just i detta nu..
För alla er som vill delta, mamma, mormor, farmor, moster, faster, syskon ja allts vem som helst man måste inte sätta en prägel på allting ;) klicka på bilden så kommer du direkt dit till tävlingen.

För dig som inte ser så är det väskor från Willvin som ligger i vinsten nämligen 3st..
Bästa underbaraste och mest praktiska väskan om du frågar mig.


Snart kommer nog min mamma så jag läre kila nu..
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback