Fredagkväll

Håller på att ordna med egna tryck att göra på kläder, super spännande och jag verkligen längtar till jag har ett färdigt resultat framför mig. Jag har annars inte gjort så mycket mer än att städat och diskat, så har jag ringt och kollat om och när jag får starta igen så jag kan studera klart. Det gav inget resultat idag så det blir att förska på måndag igen. Jazmine som håller på att få 4-5tänder sammtidigt har feber toppar titt som tätt och så är hon lite förkyld på det, så ventoline har hon fått i kväll för jag vill då inte vara med om samma visa denna natt, att jag ska höra hur hon låter "rosslig" och knappt får luft. Min lilla bebis.
Det har varit gos på hög nivå här hemma idag, iaf mellan mig och Jazmine hihi min lilla goosunge.
Leone har kommit lite då och då och varit gosig så det är i vanlig ordning hon är ju lite mer för sig själv och leker hellre ensam för det mesta annars ropar hon på Jazmine som gladeligen springer idt och vill vara med och leka. Fast Jazmine är ju ändå alltid nära Leone hela tiden och ska vara med =)
Igår så hade Jazmine på sig Leones kläder, såg riktigt roligt ut. Hon kom först med Leones t-shirt och ville ha den på sig, sen kom prinsesskepan, sen kom byxorna. Byxorna fick jag ju dra upp till knävecken på henne för att dem inte skulle gå över fötterna och hon skulle ramla. När Jazmine fått på sig kläderna så ställer hons ig och tittar på Leone med ett leende ända upp till öronen och skrattar, Leone började skratta och tycker att Jazmine var lite tokig som skulle ha på sig hennes kläder.
Dem är ju bara för underbara.

Jag letar jobb och spanar på lägenheter, för det här kommer inte fungera länge till.
rummet Leone har är för litet, det kommer inte få plats med två sängar då finns det ingen lekyta eller ens kunna röra sig det skulle vara som en smal korridor för att göra en enkel förklaring.
Jobba behöver jag ju så klart nu när jag inte är mammaledig och ska studera färdigt sammtidigt, men det är ju ingen skillnad från någon annan på så sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback