Jag är ju pinsam

Jag tror jag kommit på mig själv på att jag är jäkligt onyttig av mig haha
Undrar om jag ska börja skriva upp när jag syndat och vad jag syndat..
Igår gjorde jag nämligen äppelpaj så fick jag besök också oväntat men uppskattat :D
Haha hon skulle försöka överaska mig och pratade med mig i telefonen samtidigt som hon gick hem till mig, bus. Men inte kom du så långt heller då Älsklingen kliver utanför porten samtidigt som du ska ringa på ha ha ha
Men trevligt var det iaf. Roligt att du kom bara så där och tänkte hälsa på.
Senare så tar jag mer äppelpaj och så äter jag chips på det och lite choklad haha
Jag kan inget annat än att skratta åt mig själv för jag känner verkligen som att jag går och svullar i mig en hel del hela tiden. Sen säger jag att jag mår illa på det, hum jag undrar varför bara se på vad jag stoppar i mig så kanske det förklarar saken. Ja och idag så har jag syndat igen vi gjorde pizza det var verkligen gott. Så kommer det bli godis på det. jag måste ha nå fel som kan få i mig så mycket.. konstigt att jag inte går upp i vikt på det är det iaf. För så som jag äter borde jag väga mer och se mer ut för ögat än vad jag gör, ja jag ser väl normal ut då..
Jag är pinsam, helt enkel Älsklingen undrar väl snart vad jag håller på med haha
Å nej gravid är jag ju inte..har bara någon period som jag är sugen på annat än mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback