Skaffa dig en vettig hobby

Hahaha
Låt mig gissa du har inget bättre för dig, ditt liv var inte mer värt än att kommentera på en gympapåse till min dotter på 4år! Att du inte gillar den spelar väl inte mig någon roll.
Den är till min dotter hon går på dagis och är 4år som sagt.
Hur många år är du? vi kan göra enkel matte, kan du läsa?
Du kan se bilder, du förstår vad du ser?
Du kan skriva?
Du kan stava för det mesta..
Låt mig gissa på att du är en otroligt omogen sk vuxen och inte har något liv.
Du är garanterat yngre än mig men du är inte äldre än min dotter i förståndet ha det klart för dig!
Hon är jävligt mogen för sin ålder hon förstår mer än dig hon vet vad som är rätt och fel hahaha skämmigt för dig va bli utklassad av en 4a årig tjej..
Du går under olika alias och försöker bluffa till dig saker, du försöker med en skrämsel taktik som jag anser är helt från vettet för varför skulle jag vara rädd för dig
Vad skulle jag ha att frukta inte ett shit du snälla ge dig på någon du klarar av istället för här har du inget att hämta
Jag kan blocka ditt ip är du medveten om det
du kan bli anmäld också om du vill det, allt hänger på hur långt du vill ta det lillen.
Grattis att du hittat hit också räckte det inte med att du sitter och terrar mig på en annan sida?!
Skaffa dig ett liv, eller åtminstonde skaffa dig en vettig hobby som du kan sysselsätta dig med så du kommer undan ditt tvångsmässiga beteende som du har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback