Tisdag

Ett betydligt mycket senare inlägg än vanligt iaf som dagens första.
MEn idag har varit en fart fylld dag inte för att jag haft massor att göra men massor att passa upp på när det kommer till barnen, Jazmine är febrig och har 3 tänder på gång sammtidigt min lilla trollis ♥
haha ja för dem ploppar upp lite här och där i munnen *fniss*
Det har blivit en hel del busande och gosandes idag.
Mysig ja visst.

Frukost

Lunch

Mellis

Middag

Men nu har jag lagt barnen eller ja Jazmine då för Älsklingen lägger Leone just nu ;) Jag ploppar idéer som aldrig förr eller ju men det blir bara mer och mer hehe så ännu mera avlor är på gång, och ,mer sytt kommer också ♥
Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback