Torsdagnatt

Hallå på er, det blir lite sen uppdatering från min sida idag.
Jag har haft fullt upp med min lilla sjukling här hemma.
Jag har nyligen sytt två tunikor =)
Jag håller dessutom på att ordna med en webbshop för mina alster ;) vad säger ni om det då?
Ja ska först och främst prova om jag är nöjd med den men det kommer gå utmärkt att lägga in en order under tiden.
Sådant som inte har bild på själva varan kan en liten ritad bild visas av det som komma skall.
Jag har ju en hel del på lager poppar ju idéer som man poppar popcorn.
Hah det där lät lite halv klishigt men men ni förstår ju vad jag menar ändå.
Ska försöka hinna förbereda inför nästa syprojekt, det är ju så himla roligt att få skrida till verket från sina idéer.
Extra roligt är det ju att jag verkligen gör allting på egen hand från grund och botten.
Jag tycker det iaf så det ligger mycket kärlek och nogrannt arbete bakom varje plagg 
Saknar ni att jag inte gör måndagslistan längre?
Det har bara inte fallit mig in att göra den jag har haft den i tanken men det har ständigt hänt något som nu när först Leone haft vattkoppor och nästan blir helt fri från dem så hon kan vara på dagis från och med måndag igen då blossar det upp på Jazmine så ja ni förstår ju det är inte alltid man har tiden till att sitta och skriva ner sin lycka och sina lyckliga stunder ;)
Men jag försöker ändå varje dag att sprida lite ljus och glädje genom mina inlägg.
Rosorna jag fick igår av älsklingen står fint i vasen, jag vart så chockad när jag fick dem att jag kännde mig lite smått generad som när man fick första blomman hehehe ja det måste ju varit en syn när morsan får blommor och blir helt illröd i facet för Leone men hon skrattade bara och var lika glad och lycklig som alla dagar.
Förresten jag vet att det är några som ivrigt väntar på att få höra om jeanstossorna jag gjorde för ett bra tag sedan jag gjorde dem och jag vart jätte nöjd så jag gjorde ett till par på det :) ska göra flera! Destovärre så har jag fölagt ena paret så jag kan inte visa dem på bild för er. Har jag tur så kan jag ha en bild i mobilen jag har inte kikat igenom bilderna på ett bra tag.. är ni fortfarande intresserad utav att se dem?
Nej nu har jag skrivit en hel del redan så nu får det räcka.
Ha det gott allesammans och så får ni ha en bra natt.
Påminner er också om tävlingen med LittleStudio som avslutas imorgon, har du inte hunnit deltagit men gärna vill det så finns det fortfarande tid till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback