Vem beställde vädret?

Inte nog med att älsklingen får hoppa på kryckor så ska det snöa på det..
Suckar.. så vem beställde vädret?

Min karl var ute och åkte så fick han sladd och skulle stoppa det vilket jag är oerhört glad för att han lyckades med för övrigt, då det kom en bil emot honom samma stund han försökte få grepp om väglaget, det slutade med att han skadade benet ja knät framförallt som han nu har vätska i :/ Dem misstänker väl fortfarande mer eller mindre att det är minisken som pajjat han får inte anstränga sig what so ever utan ska vila så mycket som han kan. Som sagt jag är glad över att det hade den utvägen än att han skulle bli påkörd iaf. Hellre att han hoppar på kryckor än blir liggandes på sjukhuset med vilka utvägar som helst. Det var ändå lite tur i oturen så att säga.


Just nu så lyssnar jag och tjejerna på musik och dansar eller ja jag pausade kom att tänka på att jag har varit dålig på att uppdatera..
En fråga till förresten, finns det önskemål på färg i en design?
Jag sitter nämligen och klurar på lite färger på diverse, bakgrund och bakgrund på inläggens rubrik samt i sidomenyerna bakom kategori, arkiv, osv. Skulle vara kul att höra vad ni har att säga =)
Sen om någon har en speciell design i sin tanke så kom med det också.

Nä nu ska jag dansa vidare med mina älskade prinsessor.
Puss hej.

Kommentarer
Becca säger:

Hur kan han vara så dum att åka moppe nu???

2011-02-11 | 13:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback