En miljard med ord?

Tänka sig att jag blir så fruktansvärt less på dessa datorer.. suck måste gå och byta ut nya delar på datorn igen så irriterande. Att den först är igång sen när den blivit avstängd och skall sättas igång igen så vill den inte..svårt att förklara den startar men varken hårddiskar eller skärmen startar. Alltså skärmen är svart hårddiskarna tänker inte. VI har ju för sjuttsingen bytt ut hårddiskarna nyligen det var inte alls länge sen. Så det blir att byta moderkortet idag funkar det fortfarande inte är det processorn.. det skulle ju vara en jätte billig penning...eller inte.. tur att vi har kvar den lilla svarta hos oss fortfarande. hur hade jag annars löst med att betala räkningarna?

Tyvärr så blir det ju inte bättre för min del med beställningen på en namntavla då det finns i datorn :(
Men jag kan ju göra det helt själv också för hand ifs så det ordnar sig!
Jazmine är hemma idag hon är förkyld :( feber har hon också stackars liten..

Nu ska jag plocka vidare här hemma eftersom min älskade lilla prinsessa leker med alla leksaker hon kan komma åt och verkligen passar på nu när hon är ensam hemma utan storasyster som är på dagis hehe.

Ha det gott så länge..
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback