Fredagen den 7:e Januari 2011

Måste det snöa så mycket hela tiden, man hinner inte mer än att kliva upp ur sängen man tittar ut och ser att det snöar ännu mera, suckar..
Jag vill ju fixa med min kamera typ nu! Jag vill kunna ta bilder igen och spara dem kunna kika tillbaka och se, få minnas just den dagen och den händelsen. Ja det är mycket möjligt att det är mitt mammahjärta som enbart talar där men det bjuder jag på ;)
Jazmine är här bredvid mig, hon står och sjunger och dansar för mig ♥
På tisdag är det dagisstart igen efter en långledig jul, för dem båda. Jag hoppas ju att detta börjar bättre än det startade att Jazmine ska få vara mer på dagis än hittills, så hon får hinna klart med inskolningen och börja vara ensam på dagis utan att jag ska behöva sitta där och bara titta på när hon är så självständig att hon går iväg utan mig och leker.. Ja man blir ju stolt men jag är inte förvånad heller inskolningen med Leone gick ju som i en klackspark och var snabbare avklarad än så här, hon hann åtminnstonde göra klart inskolningen i ett och börja vara på dagis ett tag innan hon vart sjuk för första gången och precis samma som nu med Jazmine öroninflammation så ja det har man erfarenhet av och kan se tidigt om det antyds på att vara det.. tur är väl det att dem uppvisar samma symptomer alltså, för alla barn visar trotts allt inte ett dugg även om dem har öroninflammation! Men oftast om dem petar sig i örat så bör man kolla upp det, för det kan vara ett sätt för dem att visa det osv..

Nä nu tappa jag tråden själv ;P nu ska jag dansa med barnen och busa så här på morgonen, rooligt rooligt ;)
En kopp kaffe till först bara hihihii

Undrar förresten om någon utav tjejerna (vänner) någon utav dem fått sin älskade lill* skatt än

Kommentarer
Liw säger:

Nej har kameran pajjat? Fy vad jobbigt, det är ju ganska handikappande att vara utan. Speciellt med barn.

2011-01-07 | 13:07:39
Bloggadress: http://liwetochvardagen.se
Petra säger:

Men visst snöar det på tok för mycket nu... vi blev insnöade idag =(



Skönt att det gått bra med inskolningarna - det är härligt med lite modiga barn =) de tar för sig av livet!



Kram

2011-01-07 | 20:04:00
Bloggadress: http://bloggen.willvin.se/
Liselotte säger:

Hej! Väntar spänt på vinnaren i småsöta tävlingen! Trevlig helg Liselotte

2011-01-09 | 14:08:58
Bloggadress: http://liselottess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback