Måndag

I väntan på familjen annorlunda så sitter jag och gör lite ritningar spännande va ;)
Tyvärr kan jag inte visa er dem förrän våran dator fungerar som vanligt igen, det är service på moderkortet så det kan ta 1-2 veckor tills det kommer tillbaka eller byts ut? Men eftersom vi är datanördar båda två så köper vi iaf ett nytt en lite billigare variant men vi pratar ju om att bygga en till dator eftersom jag gärna vill använda mina program rätt ofta och han vill spela så ja ni förstår ju själva..
Jag gick ner på stan idag förresten oj vilken sträcka det vart då.. först följde jag med och lämnade in moderkortet och sen vek jag av och gick vidare in mot stan och in på VUC, lämnade in betygen och gick sedan hemmåt jag tog faktiskt samma väg hem. MEn det tog inte alls så lång tid som jag trott från början det är ju bra :)
Jag gick i lagom tempo också, jobbigast var väl uppförsbackarna i detta väder hehe men jag klarade mig drog inte på arslet denna gång hehe tji fick dem oplogade isiga vägarna.
Nä nu ska jag faktiskt sätta mig ner till ro och skapa fler motiv och vänta på familjen annorlunda.
Sen så kallar symaskinen på mig också.. så jag har ett tag att göra med andra ord men inte för mycket. ;)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback