Måndagslistan 10/1 2011 ♥

Denna vecka så följer en härlig måndagslista med i vanlig ordning ♥

Det blir en aningen lite kortare variant men full av kärlek och lycka ;)

Idag är det måndag och jag är glad för att...

 Ang kameran så ska vi imorgon bege oss dit och kolla på en ny, tog oss dit idag och dem sa att den skulle in på service sen ringer dem vid 17 tiden och säger att det inte är service på den så jag får komma och kika på en ny ♥♥♥♥ yeeey lyckligast för det är väl jag hihi

 Idag började Leone på dagis igen efter långledigt över julen, hon kommer hem med världen finaste underbaraste vackraste present till mig som hon gjort själv. Mitt hjärta smälte! hjärta är ordet hon har gjort ett hjärta i lera tror jag allt det är och så har hon målat det satt på lite glitter också ;) hjärtat är som en ljusstake förresten ååh min älskade prinsessa ♥ mammas älskade prinsessa du är helt fantastisk

 Älsklingen, min underbara man att få dela livet med dig och ha två underbara döttrar med dig är livets lycka för mig, mitt glädjerus i vardagen och ledstjärnan framför mig ♥

 Natten som var fick jag hålla mig från att skratta åt Jazmine, jag hoppade upp och ner från sängen till Jazmine till Leone till sängen osv. Det jag skulle komma till var att jag lägger mig i sängen efter att ha lagt Jazmine igen då hoppar hon upp så fort hon kan sen ställer hon sig och "sjunger" hon dansar och skrattar, så ja jag höll på att få mig ett gott skratt så på natten ;) Älskade prinsessa du är helt underbar en sådan fantastisk flicka med hjärtat på rätt stället ♥

 Fantastiska underbara läsare som kommenterar och peppar på erat sätt, skänker mig glädje tack för att ni fortsätter sprida positiv energi och mera ljus åt mitt håll.


Tack Jenny för dem underbara måndagslistorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback