mitt i veckan

Jag har uppdatert med bilder på SmåSöta kika gärna in och titta =)
Jazmine ligger i sängen just nu så jag passade på, annars så har här städats och ordnats.
Måste dock väcka henne strax för att gå och hämta Leone från dagis för jag är osäker om Älsklingen Daniel hinner med det då han är hos läkaren i detta nu..  Nåväl bättre vara förberedd än inte iaf om det skulle vara så att jag måste springa iväg och hämta henne, men vad gör väl det hem ska hon ju min prinsessa annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till ;) Nä en kopp kaffe i det tysta stilla hem jag har just nu, man får passa på att njut i små omgångar av dem stunder man får en hel dag av att ha det lugn i kring sig.
Jag åter kommer senare med vinnaren i tävlingen som varit med Chokladbudet, inte glömt bort men haft ont om tid.. sorry..

Laajteer..
Kram

Kommentarer
Liselotte säger:

Spännande att se vem som vinner!

Trevlig Kväll Liselotte

2011-01-26 | 15:35:11
Bloggadress: http://liselottess.blogspot.com
joanna- Att leva med Aspergers syndrom! säger:

Grattis du är vinnaren i min muslitävling kommer maila dig om detta nu:)

2011-01-28 | 10:54:22
Bloggadress: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback