onsdag och bästa starten

Vilken rolig överrasskning och start så här på morgonen =)
Fått en award idag, jag hinner dock inte nu så jag visar er när jag är hemma igen.
Tack än en gång fina Petra.
Börjar få lite smått brott iväg till dagis med Jazmine för hennes inskolning, suck ja hon borde varit klar med den redan. Men inte då här ska det börjas om hela tiden börja om från början för att den "kära" dagis fröken anser att det är bäst om Jazmine varit hemma och varit sjuk. (fjantigt) hon minns ju och hon känner igen sig hon är framåt och hon leker hon sitter inte fast i mig under den stunden vi är där så som jag kan tycka att det verkar på fröken. Jo jag har väl ett och annat och säga om henne och det är väl inget positivt i den meningen, ja det är ju min egen åsikt och tycke.

Jag är ju inte  den som bråkar och har mig, behöver inte anstrnga mig för att synas eller snarare så försöker jag inte vara den som syns och hörs mest. Jag trivs bra lite i bakgrunden i somliga tillfällen om det behövs så kan jag också vara framme men i en alldeles lagom mängd så där som det ska vara. Sitter inte tyst i ett hörn även om jag i många fall känner att det varit min trygghetszon när jag var mindre att vara den tysta och suuperblyga flickan som vägrade släppa taget om pappas ben (skratt).

Nu ska jag dricka mitt kaffe lite fort så jag är med på noterna och kan notera alla fel och brister på fröken, jag bara längtar tills vi får ny plats så barnen får gå på samma dagis det är inte så roligt att dem ska gå åt två olika håll och jag har en stor flicka som gärna har mamma vid sin sida (även om hon tycker att pappa (Daniel) är bäst) men somliga dagar så är det mer mamma som gäller och då ska inte pappa alls utan det är tvär blankt nej.. hihi nej nu måste jag verkligen rusa.

Hej hej.

Kommentarer
Satu & My Baby Dolls säger:

Hej!

Va kul att du kikade in hos mig! Uppskattas! :)

Vilken mysig blogg du har och jätte fina barn!!!!



Kramar/Satu

2011-01-19 | 12:32:10
Bloggadress: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback