Tisdag

Tänkte bara tala om att det fungerar utmärkt att göra beställningar på tavlor.
Jag har full tillgång till min dator igen och mina program, så gör jag ju allting för hand också så det är inte något som hindrar mig från att göra en tavla till just dig ;)
Jazmine hostar som en tok och har haft en riktigt jobbig natt..dagis är ju meddelad så nu får hon bara vara hemma och krya på isg. SKa till en läkare också som får kika på henne och svara på vad det är som är så tokigt.
Inte att det är något fel på Jazmine för det är det inte, det blir ju så fort hon kommer till sitt dagis! dem behöver utföra en hygienkontroll eller nå liknande där för det här är inte hållbart.
Hur ska man kunna ha en fungerande vardag med studier när ens barn aldrig kan börja dagis på riktigt på grund av att hon ska bli sjuk hela tiden bara hon kommer till dagis och befinner sig där i en 30min - 1h?
Är inte det lite märkligt ändå, när Leone började på dagis fanns inte dem här problemen alls utan det flöt på som det skulle och kunde börja gå på heltid inom en vecka, så den utsatta tiden kortades alltså av för att det gick så bra. Men inte på detta dagis heller, fy sjutton säger jag bara det är tråkigt och konstigt så det sjunger om det.

Bara håller tummarna på att vi får en ny dagis plats här nu fort fort fort så att vardagen kan flyta på i vanlig ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback