Tisdag

Idag ska jag få välja ut en ny kamera ♥
Jag har gjort klart dregglisen till Liselotte som vann hos mig.
Jag vill bara ta kort på den innan jag lägger den på lådan.
Men hon har den snart hos sig iaf för den kommer postas idag. =)
Gjorde en äppelpaj igår, det var riktigt gott
Leone är på dagis, älsklingen gick med henne imorse.
Rätt så skönt att ha en vardag så som det ska vara, nog för att denna natt var likadan som natten innan men det blir kanske bättre denna natt, eller så tar det ett tag för Leone att komma in i vardagen igen.
Eller vad man nu ska säga om det eftersom hon somnar så vaknar hon igen och ska göra allt som heter leka för att inte sova på en gång igen, hade det varit som förut hade det bara varit att lägga henne igen så hade hon sovit vidare. Jazmine dras fortfarande med en hosta som är rätt hemsk :/ så hon är hemma idag också. Känns lite ovärt att låta henne göra inskolningen när hon själv inte är 100% så ska det fortsätta i samma spår med att komma dit vara där i 30 min till 1h så blir hon sjuk och får vara hemma..  eller är det fel av mig att tänka så?
det är ju för hennes egen skull inte min som jag gör så, har inget emot att hon får gå på dagis inte alls.
Nu kommer min granne snart så bäst att vara lite social ;)
Ha det så gott så länge så kommer nya bilder sen, nytagna med nya kameran.
Haha jag tror ju jagtar med mig nyladdade batterier direkt så det bara är att sätta igång och ta bilder ;P

Kommentarer
Joanna-Ett aspergerliv säger:

Just pågår flera tävlingar på min blogg så passa på att anmäla dig och ha chansen att vinna fina priser:)

2011-01-11 | 17:43:08
Bloggadress: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback